שמאי מקרקעין מומלצים באזורך הכנס פרטיך וקבל הצעות מחיר מעד שלושה שמאי מקרקעין מומלצים מאזורך. אלו אשר מתאימים ביותר בעבורך יחזרו לפנייתך בתוך זמן קצר.

שמאי מקרקעין בקריית ביאליק

מחפשים להעריך שווי נכס באזור קריית ביאליק? מערכת פורטל אתר Appra דאגה להכין עבורכם מראש את כל הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת לפניי שאתם פונים לשכור את שירותיו של שמאי מקרקעין מוסמך באזור המועצה המקומית: קריית ביאליק.

שמאות מקרקעין בקריית ביאליק

תחום שמאות המקרקעין נחשב לנישה בפניי עצמה אך חשוב לדעת כי גם בתחום המקרקעין שמדבר כביכול אך ורק על הערכת שווי נכסים, קיים שוני מסויים בין שמאי המקרקעין שתמצאו.

 

יכול להיות שמצאתם שמאי מקרקעין לדירה בקריית ביאליק אך אתם בעצם מחפשים שמאי מקרקעין באזור קריית ביאליק שמומחה בשומות של בתים פרטיים ונכסים מקצועיים לצורך ביצוע עבודות שונות כמו משרדים ומפעלים או אפילו בקשה ספציפית של שומה לצורך הערכת מחיר הקרקע בלבד.

 

שמאי מקרקעין בקריית ביאליק

כיצד אפשר למצוא שמאי מקרקעין מומלץ בקריית ביאליק?

על מנת להצליח למצוא שמאי מקרקעין מומלץ באזור קריית ביאליק, חשוב לדעת מה סוג השומה בו אתם מעוניינים, להלן מוצגות מספר סוגים של שומות מקרקעין ומטרתן:

  • שומת מקרקעין לחוות דעת משפטית בקריית ביאליק - לעיתים מערכת בתי המשפט בישראל ממנה שמאי מקרקעין שיספק ייעוץ וחוות דעת מקצועיות. בשומות מסוג זה, ייתכנו תיקונים שונים, עריכות ואף הגעה נוספת למתן חוות דעת של השמאי לדיונים בבית המשפט. כל אלו מעלים את המחיר של סוג השומה הנ"ל.
     
  • שומת פירוק שיתוף בקריית ביאליק - סוג שומה זה מתבקש כאשר לשני אנשים בעלות על נכס מסויים וברצונם לפרק את השותפות בו ולקבל כל אחד את החצי שלו. שומת פירוק שותפות במקרקעין מאוד נפוצה בהסכמי ותהליכי גירושין.

 

שמאי מקרקעין זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897805

מחיר שמאות מקרקעין בקריית ביאליק

המחיר שגובה שמאי המקרקעין באזור קריית ביאליק, נמדד על פי סוגה ואופיה של השומה, גודל הנכס, היקף העבודה של השמאי וכמובן, בהתאם ליחס המחירים ההגיוני בשוק והמעוגן בחוק. להלן נפרוס כמה סוגים של דוגמאות למחירי שומות מקרקעין באזור קריית ביאליק, כמו למשל:

 

מחיר שומה הנערכת עבור בית צמוד קרקע בקריית ביאליק נעה בטווח של בין 3,500 - 5,500 שקלים. לעומת זאת, בבקשה של שומה עבור חוות דעת משפטית תאלצו להיפרד מבין כ - 4,500 - 7,500 שקלים חדשים.

 

כמו כן, מחיר שומה מוערך עבור אומדן דמי שכירות בקריית ביאליק נע בטווח של בין 2,500 - 3,900 שקלים.


מחיר שומה הנערכת עבור בית צמוד קרקע בקריית ביאליק

מחיר שומה הנערכת עבור בית צמוד קרקע בקריית ביאליק: ₪4500

טווח מחיר גבוה ₪5500

טווח מחיר נמוך ₪3500


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש ספטמבר בשנת 2024.

טיפ חשוב בבחירת שמאי מקרקעין בקריית ביאליק

לסיכום,  אנו מעוניינים לתת לכם טיפ מעשי בבחירת שמאי מקרקעין באזור קריית ביאליק והוא שכדאי לכם לבחור בשמאי מקרקעין שעובד באופן עצמאי כפרילנסר ופחות לבחור בשמאי מקרקעין מסויימים שעובדים בשירות מטעם סוכנויות גדולות באופן מסחרי כיוון שאלו יעניקו לכם שירות פחות אישי לסוג הנכס האהוב שלכם.

 

בנוסף, בבחירת שמאי מקרקעין העוסק באופן פרילנס, תוכלו להבטיח לעצמכם זמינות יתרה, ביקור יותר מהיר בנכס ושירות אישי שיסייע לכם לקבל את חוות הדעת מקצועית יותר ובזמן קצר יותר בפער.
 

אתר Appra מאחל לכם בהצלחה בהערכת שווי הנכס שלכם בקריית ביאליק!