שמאי מקרקעין מומלצים באזורך הכנס פרטיך וקבל הצעות מחיר מעד שלושה שמאי מקרקעין מומלצים מאזורך. אלו אשר מתאימים ביותר בעבורך יחזרו לפנייתך בתוך זמן קצר.

שמאי מקרקעין בזכרון יעקב

מחפשים להעריך שווי של נכס באזור זכרון יעקב? מערכת פורטל אתר הנדל"ן המומלץ: APPRA מרכזת עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על שמאות מקרקעין בזכרון יעקב.

שמאות מקרקעין בזכרון יעקב

תחום שמאות המקרקעין נחשב לנישה בפניי עצמה אך חשוב לדעת כי גם בתחום המקרקעין שמדבר כביכול רק על הערכת שווי נכסים קיים שוני בין שמאי המקרקעין שתמצאו.

 

יכול להיות שמצאתם שמאי מקרקעין לדירה בזכרון יעקב אך אתם בעצם מחפשים שמאי מקרקעין בזכרון יעקב שמומחה בשומות של בתים פרטיים נכסים מקצועיים כמו משרדים ומפעלים או אפילו שומה להערכת שווי קרקע בלבד.

 

שמאי מקרקעין בזכרון יעקב

כמה עולה שמאות מקרקעין בזכרון יעקב?

מחיר שלוקח שמאי מקרקעין באזור זכרון יעקב נמדד על פי אופי וסוג השומה גודל הנכס היקף עבודתו של השמאי וכמובן בהתאם ליחס המחירים הסביר בשוק והמעוגן בחוק. להלן נפרוס כמה סוגים של דוגמאות למחירי שומות מקרקעין בזכרון יעקב כמו למשל: מחיר שומה הנערכת עבור בית צמוד קרקע בזכרון יעקב נעה בטווח של בין 3,500 - 6,000 שקלים חדשים.

 

לעומת זאת בבקשת שומה עבור חוות דעת משפטית בזכרון יעקב תאלצו להיפרד מבין כ - 4,500 - 7,000 שקלים. כמו כן מחיר שומה מוערך עבור חישוב דמי שכירות נע בטווח של בין 2,500 - 3,500 שקלים.

 

מחיר שמאי מקרקעין להערכת בית צמוד קרקע בזכרון יעקב

מחיר שמאי מקרקעין להערכת בית צמוד קרקע בזכרון יעקב : ₪4750

טווח מחיר גבוה ₪6000

טווח מחיר נמוך ₪3500

סוגי שומות מקרקעין בזכרון יעקב

חשוב לציין כי לפניי כל בקשת שומה על פי תקנות משרד המשפטים הישראלי על שמאי המקרקעין מוטלת החובה לבחור מטרה אחת בלבד לבקשת השומה ולכן חשבו טוב לפניי שאתם בוחרים את סוג השומה לפי הצורך שלכם.

 

שומת מקרקעין עשויה להיות אחת מהסוגים הבאים:

  • שומת מקרקעין מלאה - אחת השומות הנפוצות ביותר כוללת בירור מעמיק של מאפייני הנכס והיא חייבת לכלול: ביקור של השמאי בנכס בדיקת הסביבה שלו והמצב התכנוני המדבר על זכויות הבניה. השומה הזאת משמשת בדרך כלל עבור בדיקת שווי הנכס באופן כללי מרוב ההיבטים האפשריים ועשויה לשמש עבור כמה אופציות שונות.

  • שומה להערכת דמי שכירות - במידה וקיימת דירה בבעלותכם משרד או נכס מסוג אחר ואתם מעוניינים להשכיר אותו אך לא יודעים מה שווי השכירות שלו תוכלו להזמין את סוג השומה הזאת.

  • שומת מקרקעין עבור חוות דעת משפטית - בין יתר סוגי השומות ניתן להזמין שמאי לערוך שומה מיוחדת עבור בית המשפט במקרים שבהם קיים ספק ממשי בשווי הנכס. בסוג שומה זה על השמאי לבצע עבודה מרובה יותר כיוון שעליו להגיע לבית המשפט בין היתר ולהוכיח את מומחיותו ועל איזה נתונים הוא הסתמך. כמו כן ייתכנו מצבים בהם על השמאי לערוך שיפורים ושינויים בשומה מפאת אילוצים משפטיים שונים.

 

שמאי מקרקעין זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897805

איך לדעת שמצאתם שמאי מקרקעין מומלץ בזכרון יעקב?

שמאי מקרקעין מומלץ בזכרון יעקב לא רק יעריך את הדירה בשבילכם אלא גם יגיע לביקור עצמאי יצלם תמונות של הנכס יכנס לאתרים ממשלתיים ייעודיים וירכוש עבורכם נסחי טאבו ומסמכים שיספקו תמונת מצב ברורה של הנכס סביבתו הרכיבים שלו וכמובן עלותו!

 

לסיכום באתר APPRA תוכלו לקבל המלצות על מגוון שמאי מקרקעין מומחים, מתווכים, ובעלי מקצוע נוספים העוסקים בנדל"ן בין אם בזכרון יעקב או ביישובים אחרים בארץ.