שמאי מקרקעין מומלצים באזורך הכנס פרטיך וקבל הצעות מחיר מעד שלושה שמאי מקרקעין מומלצים מאזורך. אלו אשר מתאימים ביותר בעבורך יחזרו לפנייתך בתוך זמן קצר.

שמאי מקרקעין בקריית אתא

זקוקים להערכת שווי נכס בקריה הכי גדולה באזור חיפה? אתם מוזמנים לפנות למומחים שלנו באתר Appra שיתנו לכם מידע לגביי שווי הנכס והרשאותיו. בנתיים, בכתבה זאת הכנו לכם את כל הדברים שתצטרכו לדעת כדי לפנות לשמאי מקרקעין מומלצים באזור קריית אתא.

מהו תפקידו של שמאי מקרקעין?

ראשית כל נבין מה עושה שמאי מקרקעין. מדובר בבעל מקצוע שאחראי לבדוק את שווי הנכס שלכם ממספר סיבות שונות כמו למשל: במידה ותרצו להרחיב את הנכס, למכור, לקנות או אפילו לקבל חוות דעת משפטית.


בנוסף, קיימים גם מקרים בהם נמצאים שניים, שלושה או יותר שותפים בנכס אחד שמעוניינים לפרק את השותפות הנדלנ"ית בניהם ולכן יצטרכו לשכור את שירותיו של השמאי לצורך שומה מסוג: "פירוק שיתוף במקרקעין".
 

שמאי מקרקעין בקריית אתא

מהו מחיר שמאות מקרקעין בקריית אתא?

לרוב, אנו נוטים לחשוב כי מדובר בתשובה חד משמעית אך כדאי לדעת שמחירי השמאות נגזרים מסוג השומה, סיבתה האישית ופרמטרים נוספים הקשורים לנכס, לרבות: אופן בנייתו, צורתו והזכויות עליו. כמו כן, חשוב גם לדעת שעלויות מחירי השמאות נגזרות גם מסוג העבודה ששמאי המקרקעין נדרש לבצע כגון: ביקור בנכס, צילום תמונות, סקר שוק מעמיק והוצאת היתרי בניה ומסמכים נוספים שעולים כסף מהרשויות בקריית אתא וכמובן בישראל.

כמה עולה שמאות מקרקעין בקריית אתא?

בתשובה זאת ניתן כמה דוגמאות שיסברו לכם את האוזן לגביי עלות השכרת שירותיו של שמאי מקרקעין בקריית אתא כמו למשל: בבקשת שומת מקרקעין בנושא "הערכת שווי נכס פרטי כמו דירה, בית פרטי או חנות קטנה" תאלצו להיפרד מבין 2,500 - 6,500 שקלים.


שומה נפוצה נוספת בשם "שומה עבור חוות דעת משפטית" בקריית אתא עשויה לגבות מכיסכם בין 5,000 - 10,000 שקלים. כמו כן, מתבצעות גם שומות לאומדן שווי ירושות שעלותן עומדת על בין 2,500 - 5,000 שקלים לערך. בנוסף לכך, קיים גם מונח נפוץ של שעת ייעוץ עם שמאי עליה לוקחים בין 250 - 600 שקלים.


מחיר ממוצע לשמאי מקרקעין בקריית אתא

מחיר ממוצע לשמאי מקרקעין בקריית אתא : ₪4500

טווח מחיר גבוה ₪6500

טווח מחיר נמוך ₪2500

איך למצוא שמאי מקרקעין מומלץ בקריית אתא?

קיימים כמה דברים שחשוב לדעת כשפונים לשמאי מקרקעין בקריית אתא כמו למשל: לבדוק שלשמאי שלכם יש תעודת מקצוע מורשית ממשרד המשפטים ולשכת השמאים. בנוסף, חשוב לוודא את סוג השומה שתזדקקו לה לפרטי פרטים כיוון שניתן לבחור רק סוג שומה אחד והשמאי מחוייב לציין זאת כבר בתחילת התהליך. כמו כן, חשוב לדעת מראש מה הצורך שלכם, אם אתם מעוניינים בשומה עם פירוט מינימלי או פירוט כולל כיוון שגם העלויות משתנות בהתאם לכך.

 

שמאי מקרקעין זמין לכם כעת,
השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9897805

 

שמאות מקרקעין בקריית אתא 

לסיום, חשוב לציין כי במהלך הכתבה ניתן ייעוץ עם ידע מפורט ועדכני משמאי מקרקעין מוסמך בתחום בעל תעודה מורשית ממשרד המשפטים. בנוסף, פורטל אתר Appra מזמין אתכם להתייעץ עם המומחים הרלוונטים בתחום ולקבל ידע ושמות של שמאי מקרקעין מומלצים בקריית אתא כולל שמאים באזור הצפון.